TEATRE DE NADAL DE 6é

Salutació final de l’obra de teatre de 6é A

Molt prompte els alumnes publicaran el seu article ací al voltant d’aquest contingut. Disculpeu la espera.

Malgrat tot, si ens vols aportar la teva visió al respecte, fes-nos arribar el teu comentari que serà rebut amb molt de gust. ¡Animeu-vos a participar!

L’Aula de Pedagogia Terapèutica

A l’aula de P.T hi ha moltes imatges: l’abecedari, els nombres, les estacions, els nostres treballs… També hi ha diferents racons:

• Racó de treball individual: On estan les taules i les cadires per a realitzar fitxes de
    Vista parcial de l’aula de Pedagogia Terapèutica

matemàtiques, de llengua, d’atenció, de memòria etc..

• Racó d’escriptura- En la pissarra vileda o escolar, escrivim el nostre nom i els nostres cognoms, fem dictats, dibuixos…
  • Racó de jocs- Els jocs didàctics (trencaclosques, cartes de vocabulari, fruites, dominós…) estan a les prestatgeries. Cada dia escollim un, d’una llista que ens dóna la mestra.
  • Racó d’informàtica- A aquest racó hi ha només un ordinador de manera que l’hem de compartir amb els companys/es. Ací fem tant activitats d’aprenentatge com d’oci.

La Biblioteca

Vista parcial de la biblioteca escolar.

L’Aula d’Anglès

Vista parcial de l’Aula d’Anglès

El Pati d’Infantil

Vista de la zona de jocs del pati d’infantil.

L’Hort Escolar

Vista de l’hort escolar a principi de curs