NO CAL VEURE TANTA “TELE”

Pot ser que els xiquets d’avui en dia vegin molta televisió. Un dia en classe em va sorprendre quan de sobte un xiquet va assegurar que veia la televisió gairebé 13 hores durant el cap de setmana. Va arribar a dir que fins i tot no anava al bany, ni tampoc  menjava. Em vaig quedar bocabadada.
Jo crec sincerament que haurien de dedicar una part del temps a estudiar per traure bones notes i obtindre algun resultat significatiu.

No cal vore tantes hores de televissió.

JESSIE, UNA SÈRIE RECOMANABLE

Jessie, es una sèrie de televisió nord-americana. Jessie, que es va estrenar el 30 de setembre. Es una xica de 18 anys d’edat que vivia amb el seu pare que era un militar Mariner en Texas. Es va traslladar a Nova York, per a treballar de mainadera per a una família rica de aqueixa ciutat, la família Ross.

Els protagonistes de la sèrie.

La família Ross està formada per Emma Ross, Zuri Ross, Luke Ross, Ravi Ross i el Sr. Kipling, la mascota de la família (principalment de Ravi). Ravi Ross es un xic intel·ligent i simpàtic amb una mascota, que es un llangardaix (el Sr. Kipling). Emma Ross es una xica poc intel·ligent, divertida i un poc estranya. Es la més major dels seus  tres germans. Luke Ross es un xic divertit i rebel de 12 anys. Zuri Ross es la germana més petita de la família Ross i va nàixer en Africa. Bertram es el majordom de la família Ross, però es molt vague i mai no vol treballar. El Sr. Kipling es un llangardaix molt gran que es la mascota de Ravi Ross.

LA REGLA DE LES TRES ERRES

La regla de les 3 R diu com es poden tractar els objectes abans de llançar- los a les escombreries i que es convertix en residu inútil ,pel que és bo per al medi ambent i per a la nostra economia consistix en:

– Reduir :És important que s’ecullin productes amb menys embocalls ,així com que es consumix l’energia justa i necessària.A més s’ha de reduir el consum de productes tòxics i contaminant com són les piles.

Reciclar no és difícil.

-Reutilitzar : Com el seu nom indica ,si me´s no productes tornem a utilitzar ,menys recursos haurem de gastar.

-Reciclar :Es refereix a la transformació de materials que ja hagin estat utilitzats , en nous productes destinatas al consum . Es poden reciclar el paper , el cartró , el plàstic , el vidre … És important tenir en compte que per dur a terme el reciclatge s’ha de separar cada material.